divendres, 31 d’agost del 2012

4 PASSEJADES PER LES MASIES DE RIBES


Aquest treball és un document diferent en la meva bibliografia de separates. A finals de 2004 la comissió de festes de Ribes em va demanar de fer un treball sobre les masies de Ribes. Potser jo no era el més adequat per parlar del patrimoni arquitectònic rural de Ribes, però sí em vaig veure amb cor de proposar uns sèrie de rutes aptes per a tots els públics. Amb la tranquil·litat que dóna caminar, les quatre rutes són ben bones per descobrir un Ribes dels afores, amb els seus imponents masos, els seus camins, els seus conreus i els seus boscos. Hi ha uns excel·lents mapes cartogràfics elaborats per Editorial Piolet, un bon complement a la descripció i la fitxa de cada itinerari. També hi ha un llistat de les masies de Ribes. Espero que no en falti cap!

Val a dir que el treball es va publicar conjuntament amb el programa de Festa Major de Sant Pau 2005, i encara en conservo alguns exemplars. Si en voleu, em podeu escriure

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada